Thursday, March 26

Sabo je ler


Yesterday, Atty, Patty and I went to Bangsar Village 2.. pegi sana adalah utk collect charm Atty yg sudah rosak dulu. Ikut, mesti la ikut.. :P mmg dah lama we all plan nak pegi, and harus la bermakan di Coffee Bean.. :P 

And Sterling Silver dia ada design baru. Mak Aihhh!! Comel gilersss!! Pasnih (Insyallah) rezeki lebih skit nak pi beli charms for the rantai! I cannot tahan leh.. I want the rantai and the cincins! Nice! Nice! 

Jess, Im sorry, I tak dpt la the price.. ntah mana pegi catalog I tu! Kat Melbourne pun sure got baru2 also rite? Ada tak yg peace2 suma tu? Gile la comels! Ada panda, nenas, cadilac, nail polish!! pehtu ada tinkerbell gak! all will be out in April! Woo hoo! 

Deco kat the shop pon also nice! I also like! Pastu minah kedai tu gave each and everyone of us a small pouch with the towel to clean and TS gummi bears! 

Go go now to their website and ikut i drool samaaaa...

http://thomassabo.com

No comments: