After visiting colleagues at office yesterday, I decided to go to Walla's Shop in Kelana Jaya
Yeap, this fren of mine is a tailor. :)
The other day that we went to register Rayyan untuk kemasukan ke childcare, I saw a lined up of bags depan each classes. Every bag belongs to every kid in there. So, agak terganggu pandangan apabiler setiap bag itu, nama hanya di tulis dengan marker. Cincai pulak tu most of them. Merosakkan bag je, to me lah. Heheh. Mmg saya gelabah kan.
Pastu teringat pulak, another baby bag that Rayyan dapat from Aunty Gizelle! Woot! Woot! PUURRfect! Will use that for Rayyan nanti.
So, I decided to letak embroidery nama Rayyan on the bag. Lebih kemas, lawa and sedap mataku memandang.
Texted Walla to ask about the price and was suprised coz mmg la tak mahal lansung! So I decided to letak his second name too! Kat 2 tempat atas bag tu! Hehe.
Second name perlu sebab ada gak babies lain nama Rayyan. :P
Have been delaying to meet up with Walla sebab was bz with orders. So semalam since dah keluar, memang peluang keemasan tak dilepaskan.
Thanks to Walla yang sanggup melayan kawannya ini walaupun sgt sibuk sekali! :) Dia tau kawan dia excited. Pehtu dah siap borak pulak with Walla's sister. Tokey Kapas Beauty Spa :)
Here are the picturez!

{ Walla tengah test dulu how it looks like on a kain }

{ MummyChik Walla sedang tekun membuat kerja hihi }

{ Daripada pandangan depan. we Just <3 }

{ Daripada pandangan atas. Supaya boleh la penjaga tu nampak this bag belongs to Rayyan bila i nak dtg amik Rayyan pulang }
Akan datang lagi ke kedai Walla utk buat nama n his towels jugak! Wee! Wat else nak letak ya? Eiih seronok!
Hari ni pulak, mmg nya free lagi... ajak Amin to have lunch. Since dia tidak begitu bz arinih, dia bersetuju. Kami makan di Gardens. Mmg ni dah jadi tempat fave baru. :)
Lepas makan, Amin kata dia nak gi beli Teether for Rayyan. We are thinking Rayyan dah start teething kan. We went to Robinsons. Sgt banyak koleksi dia situ.
Sempat juga saya jenguk my KitchenAid Mixer. The price is actually RM2,699!! If only berkemampuan nak beli. Bestnya! Amin thinks the lime green one looks nice too! So does my Majestic Yellow! hehe. Cam la nak beli kan? :P
So ni hasil tangkapan tadi.
Nasib baik kena dia balik opis balik. Kalau tak boleh lagi kalau nak jalan tu. Hehe.
{ His first picture with the teether. He likes it! :) }
My baby is all grown up now! Huhu. I am so gonna miss him as soon as I start work! Im gonna miss all the time that we had together. Walaupun penat, sakit belakang dan sebagainya... i wouldnt regret this decision. I wouldnt have done it in any other way. I am happy. Contented.
I am thankful for this gift. I always believe one of the reasons he came into my life - simply to make me smile again. :)
I love my Panda Lover - Monkey Boy so very much!


No comments:
Post a Comment